Nowe media i dziennikarstwo internetowe

Nowe media i dziennikarstwo internetowe

2 semestry /4 000 PLN / Płatne w 8 ratach
Studia Online
70% On-Line
30% stacjonarnie
Liczba zjazdów: 3-4
Cel Studiów

Studia podyplomowe „Nowe media i dziennikarstwo internetowe” zapewniają specjalistyczną wiedzę oraz praktyczne umiejętności związane z nowymi mediami oraz specyfiką komunikacji w Internecie. Są one adresowane do osób, które chcą uaktualnić i poszerzyć wiedzę związaną z obszarem dziennikarstwa. Adresatami studiów są ponadto osoby, które w codziennej pracy mają styczność z mediami i nowoczesnymi narzędziami komunikacji.

Oferowane studia przygotowują do pracy w nowych mediach, instytucjach publicznych i firmach prowadzących intensywną komunikację z otoczeniem z wykorzystaniem Internetu.

Adresaci

Studia kierujemy do:

  • Osób pracujących w mediach i chcące poszerzyć swoją wiedzę.
  • Osób odpowiedzialnych za relacje z otoczeniem w instytucjach publicznych i organizacjach społecznych.
  • Specjalistów działów reklamy, promocji i komunikacji z otoczeniem podmiotów komercyjnych.
  • Pracowników agencji reklamowych i public relations.
W programie

W programie m.in.:

  • Media w społeczeństwie XXI wieku.
  • Sztuka perswazji w mediach.
  • Gatunki dziennikarskie – typy publikacji internetowych.
  • Dziennikarstwo informacyjne w portalu internetowym.
  • Specyfika pracy dziennikarza internetowego.
  • Psychologiczne i socjologiczne aspekty Internetu.
  • Internet i social media.
  • Technologie informacyjne.
  • Portal internetowy, redakcja on-line – organizacja i zarządzanie.
  • Pracownia multimedialna.
  • Warsztat pisania (teksty informacyjne, reklamowe, wizerunkowe).
  • Warsztat telewizyjny (materiały audiowizualne w sieci).
  • Fotografia w mediach.
  • Prawo Internetu.
  • Komunikacja wizualna.
  • Projektowanie stron internetowych.
  • Komunikacja społeczna.
  • Kształtowanie opinii publicznej.
  • Komunikacja organizacji z otoczeniem.
  • Projektowanie kampanii komunikacyjnych i informacyjnych w Internecie.
  • Projekt dyplomowy.
Korzyści

Absolwenci kierunku zostaną wyposażeni w:

  • Wiedzę z zakresu dziennikarstwa, w szczególności dziennikarstwa internetowego oraz różnic pomiędzy mediami tradycyjnymi a internetowymi.
  • Wiedzę na temat specyfiki nowych mediów i siły ich oddziaływania na odbiorcę.
  • Umiejętności praktyczne w zakresie przygotowania materiałów prasowych i audiowizualnych.
  • Wiedzę i umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania portalem internetowym.
  • Umiejętność projektowania serwisów i portali internetowych.
  • Umiejętności praktyczne związane z kształtowaniem pozytywnych relacji własnej organizacji z innymi firmami, partnerami biznesowymi, mediami, klientami, pracownikami poprzez media internetowe.
  • Umiejętność tworzenia i prowadzenia internetowych kampanii komunikacyjnych.
Czas trwania

2 semestry – 200 godzin

Opiekun merytoryczny

dr Leszek Kuras

Kadra

Wśród naszej kadry m.in.:

  • prof. Wiesław Sonczyk
  • prof. Grzegorz Majkowski
  • dr Marek Palczewski
  • dr Marek Graszewicz
  • dr Justyna Makowska
  • dr Kinga Stopczyńska
  • dr Leszek Kuras
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty

  • podpisana kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
  • formularz zgłoszeniowy
  • kserokopia dowodu osobistego
Organizacja

Organizatorem studiów podyplomowych Doradztwo podatkowe jest Centrum Kształcenia Podyplomowego AHE w Łodzi we współpracy z Polskim Uniwersytetem Wirtualnym.

Informacje dodatkowe

Rekrutacja prowadzona jest dwa razy w roku w terminach:

  • czerwiec-wrzesień – Rekrutacja na semestr zimowy
  • styczeń-luty – Rekrutacja na semestr letni