Studia Podyplomowe Reklama, Promocja i Komunikacja Wizerunkowa

Reklama, promocja i komunikacja wizerunkowa

2 semestry /4 000 PLN / Łódź / Płatne w 8 ratach
Dostępne miasta
Centrum Kształcenia Podyplomowego
ul. Sterlinga 26, pokój K 019
90-212 Łódź
42 29 95 637
ckp@ahe.lodz.pl
Cel Studiów

Studia podyplomowe Reklama, promocja, komunikacja wizerunkowa mają na celu kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności z zakresu promocji i reklamy, oraz budowania wizerunku organizacji i zarządzania nim. Absolwenci zyskują wiedzę i umiejętności związane z projektowaniem i realizacją strategii promocyjnych i komunikacyjnych. Studia przygotowują do wykonywania zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej – w organizacjach społecznych, instytucjach publicznych, reklamie, promocji, a także firmach prowadzących własne działy komunikacji z otoczeniem.

Adresaci
  • Osoby odpowiedzialne za promocję i relacje z otoczeniem w instytucjach publicznych i organizacjach społecznych.
  • Specjaliści działów reklamy, promocji i komunikacji z otoczeniem podmiotów komercyjnych.
  • Pracownicy agencji reklamowych i public relations.
  • Rzecznicy prasowi instytucji komercyjnych, publicznych, politycznych, itp.
  • Trenerzy w zakresie kreowania wizerunku osobistego i organizacyjnego. Doradcy wizerunkowi.
  • Osoby chcące prowadzić własną działalność w obszarze doradztwa wizerunkowego, zarządzania komunikacją, reklamy i promocji.

Absolwenci kierunków studiów humanistycznych i społecznych – osoby planujące rozwój własnej kariery zawodowej w kierunku promocji i reklamy.

W programie

Program studiów podyplomowych obejmuje następujące treści:

  • Wstęp do zagadnień PR i reklamy.
  • Strategie i taktyki PR.
  • Teoretyczne i praktyczne zasady PR (w tym: PR w sytuacji kryzysowej, PR w korporacji i agencji, PR w Internecie).
  • Komunikacja społeczna.
  • Kształtowanie opinii publicznej.
  • Komunikacja w organizacji.
  • Komunikacja organizacji z otoczeniem.
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa w mediach.
  • Projektowanie kampanii komunikacyjnych i informacyjnych.
  • Komunikacja wizualna.
  • Kampanie reklamowe.
  • Język reklamy.
  • Badania opinii społecznej i rynku.
  • Sztuka autoprezentacji.
  • Wystąpienia publiczne.
  • Negocjacje.
  • Zadania rzecznika prasowego.
  • Internet i social media.
  • Warsztat pisania (teksty informacyjne, reklamowe, wizerunkowe).
  • Praca z kamerą.
  • Seminarium dyplomowe: Przygotowanie projektu kampanii wizerunkowej/ reklamowe/ promocyjnej.
Korzyści

Słuchacze studiów podyplomowych po ukończeniu kształcenia zdobędą:

  • Wiedzę z zakresu promocji, reklamy oraz komunikacji społecznej (narzędzi komunikacji).
  • Wiedzę na temat różnorodnych instrumentów PR oraz umiejętność ich wykorzystywania
  • Umiejętności praktyczne związane z kształtowaniem pozytywnych relacji własnej organizacji z innymi firmami, partnerami biznesowymi, mediami, klientami, pracownikami.
  • Umiejętności praktyczne z zakresu autoprezentacji, wystąpień publicznych i negocjacji.
  • Umiejętność tworzenia i prowadzenia kampanii komunikacyjnych.
  • Wiedzę i umiejętności z zakresu badania opinii publicznej i rynku.
  • Umiejętności praktyczne związane z przygotowywaniem tekstów informacyjnych, promocyjnych itp. oraz pracy z kamerą.
Czas trwania

2 semestry – 200 godzin

Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu w soboty i niedziele w godzinach 8:45-18:00

Opiekun merytoryczny

dr Leszek Kuras

Kadra

Wśród naszej kadry m.in.:

  • prof. Wiesław Sonczyk
  • prof. Grzegorz Majkowski
  • dr Marek Palczewski
  • dr Marek Graszewicz
  • dr Justyna Makowska
  • dr Kinga Stopczyńska
  • dr Leszek Kuras
Wymagane dokumenty
  • podpisana kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
  • formularz zgłoszeniowy
  • kserokopia dowodu osobistego
Organizacja

Organizatorem kształcenia jest Centrum Kształcenia Podyplomowego AHE w Łodzi.

Zajęcia odbywają się w trybie zaocznym.

Informacje dodatkowe

Rekrutacja prowadzona jest dwa razy w roku w terminach:

  • czerwiec-wrzesień – Rekrutacja na semestr zimowy
  • styczeń-luty – Rekrutacja na semestr letni