Dodane przez mbielski -
Cel

Celem szkolenia jest uświadomienie uczestnikom, że to, czy osiągną sukces w relacjach zawodowych, w dużej mierze zależy bardziej od dojrzałości emocjonalnej niż od znajomości logiki czy korzystnych okoliczności.

Adresaci

Grupę docelową stanowią osoby zainteresowane tematyką.

Czego uczestnik nauczy się na szkoleniu?

W trakcie szkolenia uczestnik dowie się jak w praktyce wykorzystać swoją inteligencję emocjonalną.
Pozna nowy sposób rozumienia przyczyn trudności pojawiających się relacjach i sposoby ich przekraczania, jak również mechanizmy budowania zasobów wewnętrznych. Zwiększy kontrolę nad emocjami i czynnikami wywołującymi stres. Nauczy się identyfikować oraz zmieniać negatywne myśli i przekonania, które blokują jego potencjał i możliwości, dzięki czemu wykorzysta swoje mocne strony w środowisku pracy.

Tematyka kursu

CZYM JEST INTELIGENCJA?

  • ewolucja pojęcia inteligencji
  • badania psychologów nad inteligencją
  • rodzaje inteligencji

CZYM SĄ EMOCJE I JAKIE MAJĄ ZNACZENIE W PRACY

  • jak emocje wpływają na nasze otoczenie
  • mechanizm powstawania emocji
  • umiejętność rozpoznawania i wyrażania emocji
  • automotywacja

INTELIGENCJA EMOCJONALNA

  • rola inteligencji emocjonalnej
  • kompetencje emocjonalne
  • co nam daje wysoko rozwinięta inteligencja emocjonalna
  • autodiagnoza

ASERTYWNOŚĆ JAKO PODSTAWA USTANAWIANIA POZYTYWNYCH RELACJI

  • asertywna pochwała i reakcja na pochwałę
  • asertywna odmowa i reakcja na prośbę
  • asertywna reakcja na manipulację
  • otwarte definiowanie sytuacji sprzeczności interesów

SKUTECZNE DELEGOWANIE JAKO POSTAWA WPŁYWAJĄCA NA TWOJĄ SKUTECZNOŚĆ BIZNESOWĄ

  • proces delegowania, przygotowanie – rozmowa – podsumowanie
  • dobór pracowników do zadań w delegowaniu: matryca kompetencji i motywacji (sytuacyjny model przywództwa)
  • dopasowywanie zadań do poziomu dojrzałości pracowników
  • skuteczna komunikacja w delegowaniu: jak delegować, aby budzić motywację
  • nadawanie sensu wykonywanej pracy podczas delegowania zadania
  • radzenie sobie z oporem pracowników
  • kategoryzacja zadań w kontekście ich ważności
  • planowanie i wspieranie realizacji delegowanych zadań

SKUTECZNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW JAKO JEDNA Z METOD ZAPOBIEGANIA WYPALENIU ZAWODOWEMU

  • zapobieganie konfliktom, łagodzenie i radzenie sobie w trudnych sytuacjach

DLACZEGO INNI LUDZIE NAS STRESUJĄ?

  • różne typy osobowości – jak je rozpoznawać?
  • dostosowywanie sposobu komunikacji do konkretnych typów osobowości
  • indywidualne wzorce myślenia

TECHNIKI REDUKOWANIA STRESU

Prowadzący
Obraz
Marcin Wrzoskiewicz

Marcin Wrzoskiewicz - Trener z wieloletnią praktyką w branży szkoleniowej i edukacyjnej. Prowadzi szkolenia, wykłady, wystąpienia i warsztaty rozwijające potencjał osobisty. Pracuje dla klientów w całej Polsce, również on-line. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu kompetencji miękkich takich jak:

  • techniki radzenia sobie ze stresem,
  • komunikacja interpersonalna,
  • rozwój osobisty,
  • asertywność,
  • techniki radzenia sobie z emocjami,
  • rozwój inteligencji emocjonalnej,
  • przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu,
  • zarządzanie sobą w czasie,
  • zwiększenie pewności siebie,
  • motywowanie siebie i innych,
  • autoprezentacja,

Z wykształcenia humanista. Prowadzi wykłady i prelekcje na temat szeroko pojętej psychologii zdrowia, przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, zarządzania energią, zarządzania stresem i emocjami. Ma doświadczenie w zakresie szkoleń związanych z obsługą klienta, technikami sprzedaży, telemarketingiem. W swojej pracy oprócz teorii wykorzystuje praktykę i wiedzę, którą zdobył jako handlowiec w branży ubezpieczeniowej (PZU) i motoryzacyjnej (Mercedes-Benz). W trakcie szkoleń inspiruje słuchaczy do trenowania kreatywności i twórczego potencjału we wszystkich obszarach życia. Na co dzień pasjonat psychologii, efektywności osobistej i górskich wędrówek.

 

Kontakt

Centrum Kształcenia Podyplomowego AHE
tel.: +48 42 29 95 633
ckpkursy@ahe.lodz.pl

Uwagi

Certyfikat wydawany jest w w wersji elektronicznej.

Certyfikat w wersji papierowej to koszt dodatkowy 15zł/os.

Dodatkowe koszty: wysyłka certyfikatu na wskazany adres uczestnika.

WAŻNA INFORMACJA DLA FIRM - istnieje możliwość szkolenia zamkniętego dla pracowników firmy, w dni robocze. Prosimy o kontakt e-mail kursyinformatyczne@ahe.lodz.pl

Oceń kurs/szkolenie
4.3
Średnia ocena: 4.3 (Liczba ocen: 8)