Celem szkolenia jest uświadomienie uczestnikom, że to, czy osiągną sukces w relacjach zawodowych, w dużej mierze zależy bardziej od dojrzałości emocjonalnej niż od znajomości logiki czy korzystnych okoliczności.
Grupę docelową stanowią osoby zainteresowane tematyką.
W trakcie szkolenia uczestnik dowie się jak w praktyce wykorzystać swoją inteligencję emocjonalną.
Pozna nowy sposób rozumienia przyczyn trudności pojawiających się relacjach i sposoby ich przekraczania, jak również mechanizmy budowania zasobów wewnętrznych. Zwiększy kontrolę nad emocjami i czynnikami wywołującymi stres. Nauczy się identyfikować oraz zmieniać negatywne myśli i przekonania, które blokują jego potencjał i możliwości, dzięki czemu wykorzysta swoje mocne strony w środowisku pracy.
CZYM JEST INTELIGENCJA?
- ewolucja pojęcia inteligencji
- badania psychologów nad inteligencją
- rodzaje inteligencji
CZYM SĄ EMOCJE I JAKIE MAJĄ ZNACZENIE W PRACY
- jak emocje wpływają na nasze otoczenie
- mechanizm powstawania emocji
- umiejętność rozpoznawania i wyrażania emocji
- automotywacja
INTELIGENCJA EMOCJONALNA
- rola inteligencji emocjonalnej
- kompetencje emocjonalne
- co nam daje wysoko rozwinięta inteligencja emocjonalna
- autodiagnoza
ASERTYWNOŚĆ JAKO PODSTAWA USTANAWIANIA POZYTYWNYCH RELACJI
- asertywna pochwała i reakcja na pochwałę
- asertywna odmowa i reakcja na prośbę
- asertywna reakcja na manipulację
- otwarte definiowanie sytuacji sprzeczności interesów
SKUTECZNE DELEGOWANIE JAKO POSTAWA WPŁYWAJĄCA NA TWOJĄ SKUTECZNOŚĆ BIZNESOWĄ
- proces delegowania, przygotowanie – rozmowa – podsumowanie
- dobór pracowników do zadań w delegowaniu: matryca kompetencji i motywacji (sytuacyjny model przywództwa)
- dopasowywanie zadań do poziomu dojrzałości pracowników
- skuteczna komunikacja w delegowaniu: jak delegować, aby budzić motywację
- nadawanie sensu wykonywanej pracy podczas delegowania zadania
- radzenie sobie z oporem pracowników
- kategoryzacja zadań w kontekście ich ważności
- planowanie i wspieranie realizacji delegowanych zadań
SKUTECZNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW JAKO JEDNA Z METOD ZAPOBIEGANIA WYPALENIU ZAWODOWEMU
- zapobieganie konfliktom, łagodzenie i radzenie sobie w trudnych sytuacjach
DLACZEGO INNI LUDZIE NAS STRESUJĄ?
- różne typy osobowości – jak je rozpoznawać?
- dostosowywanie sposobu komunikacji do konkretnych typów osobowości
- indywidualne wzorce myślenia
TECHNIKI REDUKOWANIA STRESU
Marcin Wrzoskiewicz - Trener z wieloletnią praktyką w branży szkoleniowej i edukacyjnej. Prowadzi szkolenia, wykłady, wystąpienia i warsztaty rozwijające potencjał osobisty. Pracuje dla klientów w całej Polsce, również on-line. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu kompetencji miękkich takich jak:
- techniki radzenia sobie ze stresem,
- komunikacja interpersonalna,
- rozwój osobisty,
- asertywność,
- techniki radzenia sobie z emocjami,
- rozwój inteligencji emocjonalnej,
- przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu,
- zarządzanie sobą w czasie,
- zwiększenie pewności siebie,
- motywowanie siebie i innych,
- autoprezentacja,
Z wykształcenia humanista. Prowadzi wykłady i prelekcje na temat szeroko pojętej psychologii zdrowia, przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, zarządzania energią, zarządzania stresem i emocjami. Ma doświadczenie w zakresie szkoleń związanych z obsługą klienta, technikami sprzedaży, telemarketingiem. W swojej pracy oprócz teorii wykorzystuje praktykę i wiedzę, którą zdobył jako handlowiec w branży ubezpieczeniowej (PZU) i motoryzacyjnej (Mercedes-Benz). W trakcie szkoleń inspiruje słuchaczy do trenowania kreatywności i twórczego potencjału we wszystkich obszarach życia. Na co dzień pasjonat psychologii, efektywności osobistej i górskich wędrówek.
Centrum Kształcenia Podyplomowego AHE
tel.: +48 42 29 95 633
ckpkursy@ahe.lodz.pl
Certyfikat wydawany jest w w wersji elektronicznej.
Certyfikat w wersji papierowej to koszt dodatkowy 15zł/os.
Dodatkowe koszty: wysyłka certyfikatu na wskazany adres uczestnika.
WAŻNA INFORMACJA DLA FIRM - istnieje możliwość szkolenia zamkniętego dla pracowników firmy, w dni robocze. Prosimy o kontakt e-mail kursyinformatyczne@ahe.lodz.pl