Dodane przez eorynska -
Cel

Głównym celem kursu jest dostarczenie uczestnikom kompleksowej wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które pozwolą na skuteczne prowadzenie działań marketingowych w przestrzeni cyfrowej. Kurs koncentruje się na zastosowaniu storytellingu, copywritingu zgodnego z zasadami SEO, analizie danych i słów kluczowych oraz zwiększaniu potencjału sprzedażowego stron internetowych i mediów społecznościowych. Uczestnicy będą gotowi do natychmiastowego wdrożenia zdobytej wiedzy w swoich firmach, co przełoży się na wzrost sprzedaży oraz efektywność procesów marketingowych.

 

Kurs ma za zadanie w praktyczny sposób przygotować kursantów do realizacji działań marketingowych w oparciu o content marketing oraz analitykę danych.

Adresaci

Kurs skierowany jest do szerokiego grona odbiorców, którzy poprzez działania marketingu cyfrowego (digital marketingu) chcą poprawić swoje wyniki, sprzedaż, rozpoznawalność, zasięgi i pozycję rynkową. Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

  • Właścicielem/właścicielką firmy i chcesz zwiększyć przychody z kanału digital
  • specjalistą/stką ds. marketingu i potrzebujesz nowych trików oraz wskazówek jak efektywniej prowadzić działania w obszarze marketingu cyfrowego
  • Osobą ambitną, która pogłębić swoje umiejętności w obszarze digital marketingu i zyskać przewagę na rynku pracy praktyczną znajomością narzędzi, metod i technik marketingu internetowego.

 

Uczestnicy, którzy mogą skorzystać z kursu to zarówno osoby z podstawową wiedzą o marketingu cyfrowym, jak specjaliści poszukujący dodatkowych technik i narzędzi do realizacji postawionych celów zawodowych. Kurs kierujemy do osób, które chcą osiągnąć profesjonalny poziom wiedzy i mistrzostwo w praktykach digital marketingowych.

Czego uczestnik nauczy się na szkoleniu?

Po ukończeniu kursu, uczestnicy będą mogli:

  • natychmiastowo zastosować wiedzę w swoich działaniach marketingowych, co przyczyni się do zwiększenia efektywności kampanii oraz wzrostu sprzedaży;

  • zyskać konkurencyjną przewagę na rynku dzięki nowoczesnym technikom storytellingu i SEO;

  • skutecznie analizować dane i wyniki kampanii, aby podejmować bardziej świadome decyzje biznesowe;

  • zoptymalizować swoje strony internetowe i profile w mediach społecznościowych w sposób, który przyciągnie nowych klientów i zwiększy lojalność obecnych.

 

Wszystkie te działania przyczynią się z poziomu teorii, jak i warsztatu, do zwiększenia liczby wartościowych odsłon, wizyt i akcji na stronach www uczestników. W konsekwencji każdy uczestnik kursu będzie w stanie samodzielnie opracowywać i realizować skuteczne projekty digital marketingowe wpływające na zwiększenie sprzedaży w organizacji.

Dzięki uzyskanej wiedzy, uczestnicy zyskają również cenne wiedzę, pozwalającą na bardziej efektywną współpracę z agencjami marketingowymi- kontrolę realizacji celów, metod realizacji zleceń i kompleksowe zrozumienie poczynionych podwykonawców. 

UWAGA GRATIS!

Każdy z uczestników w ramach kursu otrzyma możliwość 60 min indywidualnych konsultacji z prowadzącym w terminie do 3 miesięcy od zakończenia spotkania w formule online! Dzięki temu uzyskasz możliwość profesjonalnego wsparcia i doradztwa w oparciu o otrzymaną widzę i doświadczenie prowadzącego!

Tematyka kursu

Kurs obejmuje szerokie spektrum tematów, które mają kluczowe znaczenie dla skutecznych działań marketingowych w internecie:

1. Storytelling w marketingu

Nauczysz się, jak tworzyć angażuj0ące historie, które skutecznie przyciągają klientów i budują wieź z marką. Zdobędziesz umiejętności narracji do wzmocnienia komunikacji marketingowej. Uzyskasz wiedzę jak krok po kroku, w zgodzie  algorytmami i trendami, tworzyć materiały, które angażują i konwertują na postawione przez Ciebie cele. 

2. Copywritting i SEO 

Odkryjesz, jak pisać teksty marketingowe, które nie tylko przekonują odbiorców, ale także są zgodne z wymaganiami SEO. Zrozumiesz, jak optymalizować treści pod kątem wyszukiwarek, co pozwoli na poprawę widoczności Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

3. Analiza danych i słów kluczowych  

Nauczysz się korzystać z narzędzi do analizy danych marketingowych i wyszukiwania odpowiednich słów kluczowych. Dzięki temu zrozumiesz, jakie treści są najbardziej efektywne i jak optymalizować kampanie reklamowe (organiczne i płatne).

4. Zwiększenie potencjału sprzedażowego stron internetowych  

Poznasz techniki optymalizacji stron internetowych, które poprawią współczynnik konwersji i zwiększą sprzedaż. Dowiesz się, jak tworzyć intuicyjne ścieżki zakupowe i jakich elementów nie może zabraknąć na stronie.

5. Wykorzystanie mediów społecznościowych w strategii sprzedażowej   

Zrozumiesz, jak skutecznie korzystać z mediów społecznościowych w celu budowania marki, angażowania odbiorców i generowania sprzedaży. Nauczysz się planować kampanie reklamowe i analizować ich efektywność.

6. Praktyczne wykorzystanie AI w digital marketingu   

Uzyskasz bardzo praktyczny zestaw wiedzy nie tylko z jakich narzędzi AI korzystać (płatnych i bezpłatnych!).

Prowadzący
Obraz
Wojciech Kukuła

Opiekunem i wykładowcą kursu jest Wojciech Kukuła, specjalista w dziedzinie marketingu cyfrowego z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Marketing manager odpowiadający za skuteczne budowanie ścieżek klienta i działania digital marketingowe w jednej z wiodących firm technologicznych w Polsce. Od 2020 roku wykładowca akademicki na studiach podyplomowych oraz kierunkach związanych z zarządzaniem treścią w internecie. Praktyk brutalnie weryfikujący teorie i książkowe definicje. Analityk danych z kreatywnym podejściem do realizacji celów marketingu cyfrowego w oparciu o zwiększenie konwersji i sprzedaży.

Kontakt

Centrum Kształcenia Podyplomowego AHE

Dział kursów:

@: ckpkursy@ahe.lodz.pl

tel. 42 29 95 633

FAQ
Oceń kurs/szkolenie
3
Średnia ocena: 3 (Liczba ocen: 2)