Celem szkolenia jest przekazanie niezbędnych narzędzi usprawniających naszą codzienną pracę. Nauczenie efektywnego zarządzania czasem, planowania i ustalania priorytetów.
Celem szkolenia jest uświadomienie uczestnikom, że to, czy osiągną sukces w relacjach zawodowych, w dużej mierze zależy bardziej od dojrzałości emocjonalnej niż od znajomości logiki czy korzystnych okoliczności.
Celem szkolenia jest poznanie zasad efektywnej komunikacji oraz nauczenie się jak przyjmować asertywną postawę w relacjach międzyludzkich na gruncie zawodowym i prywatnym.
- stworzyć model skutecznego lidera jako punkt odniesienia dla swoich działań
- zdiagnozować swój potencjał przywódczy i wypracować sposoby jego rozwijania
- rozwinąć umiejętność optymalnego wyboru określonego stylu przywództwa w zależności od sytuacji
- dookreślić rolę i znaczenie lidera w budowaniu efektywnego zespołu
- określić indywidualne predyspozycje do aktywnego uczestnictwa w pracy zespołu
- udoskonalić zasady współpracy w zespole
- rozpocząć i/lub kontynuować proces transformacji od kultury obwiniania do odpowiedzial
Celem szkolenia jest wyjaśnienie zasad według jakich kierują się pokolenia w otoczeniu biznesowym. Przekażemy najefektywniejsza dawkę wiedzy na temat: Jak komunikować się z pokoleniami? Które narzędzia w komunikacji są najwłaściwsze dla danego pokolenia? Jak zarządzać komunikacją międzypokoleniową? Co motywuje każde pokolenie? Jak rozmawiać i współpracować aby motywować do zadań lub działań. Jak zarządzać konfliktem pokoleń? Jak rozwiązywać problemy w organizacji dobór narzędzi dla pokolenia? Jak kontrolować określone pokolenie, jakich używać do tego narzędzi?
Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z metodą GROW w celu efektywnego planowania i osiągania swoich celów osobistych i zawodowych.
Uczestnicy przyjrzą się swoim mocnym stronom. Nauczą się świadomie z nich korzystać podczas kontaktów z ludźmi. Dostrzegą swoje słabe punkty i nauczą się wdrażać swój indywidualny plan rozwoju. Poprzez ćwiczenia praktyczne i analizę konkretnych życiowych sytuacji, uczestnicy nauczą się, jak radzić sobie ze stresem oraz wzmacniać swoją inteligencję emocjonalną. Dowiedzą się, jak szybciej rozpoznać swoje emocje i zapobiegać frustracjom. Nauczą się utrzymywać swoje emocje na poziomie, umożliwiającym mobilizację do działania.
Celem szkolenia jest zmniejszenie ilości sytuacji stresowych i nieporozumień w pracy zespołowej oraz zwiększenie komfortu pracy. Efektywność zależy w dużej mierze od umiejętnej komunikacji na wszystkich szczeblach i z różnymi typami osobowości. Uczestnicy szkolenia nauczą się formułować myśli, przyjmować informacje zwrotne oraz motywować do działania.
Celem tego warsztatu jest pomoc uczestnikom w zrozumieniu ich wartości życiowych, identyfikacji celów zgodnych z tymi wartościami oraz wdrożeniu autentycznego działania, które przyniesie większe spełnienie i satysfakcję.
Jeśli chcesz poczuć pewność siebie w czasie prezentacji firmowych, wykładów, wystąpień, spotkań biznesowych lub rozmów kwalifikacyjnych – to szkolenie jest dla Ciebie!
Jeśli paraliżuje Cię strach przed zaprezentowaniem swojej wiedzy i umiejętności na forum – to szkolenie jest dla Ciebie!
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak mówić żeby Cię słuchano – to szkolenie jest dla Ciebie!
Zapraszamy na warsztaty dla kobiet, gdzie do tematu skutecznej autoprezentacji podejdziemy kompleksowo, bo oprócz sporej dawki wiedzy i praktycznych wskazówek na temat pracy m.in. nad głosem i gestykulacją, dodamy jeszcze warsztat samodzielnego wykonania makijażu biznesowego.
Wszystko po to, by jeszcze bardziej zadbać o Ciebie i Twój profesjonalny wizerunek. Każda uczestniczka będzie miała do dyspozycji swoje stanowisko, zapewniamy kosmetyki.
Dostarczenie praktycznych wskazówek i rozwiązań wzmacniających profesjonalny, biznesowy image. Zwiększenie kompetencji w zakresie skutecznej autoprezentacji, prowadzenia spotkań biznesowych oraz kreowania pozytywnego własnego wizerunku. Poznanie zasad skutecznej komunikacji podczas spotkań biznesowych z zastosowaniem protokołu dyplomatycznego i umiejętność wdrożenia ich w praktyce. Nabycie umiejętności identyfikacji własnych komunikatów niewerbalnych i umiejętne zastosowanie tej wiedzy w kontaktach biznesowych.
Celem warsztatu jest pomóc uczestnikom zrozumieć, rozpoznać i wykorzystać swoje mocne strony w celu zwiększenia samoświadomości, pewności siebie, efektywności zarówno w życiu osobistym i zawodowym.